شیخان و انتخابات؟!

شیخان بر سر دوراهی تالش و تهران برای حضور در انتخابات / ای کاش راه سوم و عدم حضور را انتخاب کند

شیخان را که برخی وابسته به گروه انحرافی احمدی نژاد (فرقه مشایی) می دانند ، در مدتی که مدیرعامل شرکت دخانیات ایران بود ، با استخدام و گزینش عده ای خاص راه را بر شایسته سالاری جوانان گیلانی بست.

 

گیلان نوا ،: مدتی است برخی رسانه های زرد و وابسته به شیخان ، در بوق و کرنا کرده اند که دکتر شیخان بر سر دوراهی است که مثلا در تالش یا تهران برای انتخابات شرکت کند یا خیر؟! خبری که شاید طرفدارانش فکر می کنند ، احتمالا خواب را از چشمان مردم تالش و تهران ربوده است و هر روز صبح که مردم این دو شهر از خواب بلند میشوند ، پی گیر این هستند ، شش ماه دیگر آیا شیخان در انتخابات شهرشان حاضر است ، تا به وی با افتخار رای دهند یا خیر؟!

شیخان را که برخی وابسته به گروه انحرافی احمدی نژاد (فرقه مشایی) می دانند ، در مدتی که مدیرعامل شرکت دخانیات ایران بود ، با استخدام و گزینش عده ای خاص راه را بر شایسته سالاری جوانان گیلانی در مهمترین و بهترین شرکت استان(از لحاظ حقوق و مزایا) بست ، تا همچنان متاسفانه برخی جوانان با خود بگویند تا پارتی نداشته باشی ، نمی توانی سرکار بروی..

شیخان با مدیرعاملی صابری برای دخانیات گیلان، عملا ستاد انتخاباتی خود را افتتاح کرده بود اما ، اشتباهش این بود ، شخصی را بعنوان مدیرعاملی منصوب کرد که بعد از مدیرعاملی جواب نزدیک ترین افراد خود را نداد و باعث ناراحتی خیلی از افراد نسبت به وی شد.

ای کاش شیخان که الان در دو راهی بزرگی است که با حضورش در مجلس و ادای تکلیفش به مردم ، تالش را آباد کند یا تهران؟ راه سومی را انتخاب کند و آن هم عدم حضور در انتخابات باشد و حداقل اینکه دست از گیلان و حضور در انتخابات آن بردارد ، ای کاش..