استقبال مدیریت شهری از دانشجویان صاحب ایده

جمعی از فعالین دانشجویی با رئیس و دو تن از اعضا شورای شهر رشت دیدار کردند

به مناسبت روز شوراها با حضور جمعی از دبیران از کانون های فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی رشت در دیدار های جداگانه از محمد حسین واثق کارگرنیا محمد حسن عاقل منش و سید حسین رضویان تقدیر شد.

گیلان نوا : به مناسبت روز شوراها با حضور جمعی از دبیران کانون های فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی رشت در دیدار های جداگانه از محمد حسین واثق کارگرنیا،محمد حسن عاقل منش و سید حسین رضویان تقدیر شد.

جمعی از دبیران کانون های فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی رشت در این دیدار ها ضمن قدردانی از تلاش های شورا در راستای رفع مشکلات حوزه مدیریت شهری و برطرف کردن دغدغه های شهروندان، با ارایه راهکار های پیشنهادی آمادگی خود را به منظور همکاری با شورای اسلامی و شهرداری رشت در راستای مشارکت در برنامه های فرهنگی و اجتماعی اعلام کردند.

در این دیدار ها واثق کارگرنیا،عاقل منش و رضویان نیز با اشاره به استقبال مدیریت شهری از دانشجویان صاحب ایده گفتند:مدیریت شهری به سمت دانشجویان نخبه و جریان‌های دانشجویی فعال در حوزه‌های مختلف دست نیاز دراز می‌کند تا در سایه این تعامل بتوانیم شرایط زیست بهتری را برای مردم به ارمغان آوریم.

در پایان نیز در راستای تعاملات بیش از پیش شورای اسلامی شهر رشت با کانون های فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی رشت بر استمرار این جلسات تاکید شد.