به «دعای گربه سیاه باران نمی‌آید»

گیلان نوا؛ در شرایطی که مردم دنیا جنایات ضدبشری اسرائیل در غزه را محکوم می‌کنند، اپوزیسیون ایرانی خواستار حمله نظامی اسرائیل و آمریکا به ایران است

رژیم صهیونیستی در یک ماه گذشته از هیچ جنایتی علیه مردم فلسطین دریغ نکرده است. بمباران بیمارستان‌ها، مدارس، مراکز غیرنظامی و استفاده از انواع بمب‌های ممنوع و کشتار جمعی، تنها گوشه‌ای از جنایات اسرائیل در یک ماه اخیر است که تاکنون منجر به شهادت بیش از ۹ هزار و ۴۰۰ نفر از مردم غزه شده است. این جنایات ضدبشری باعث شده وجدان‌های خفته مردم دنیا در حمایت از مردم فلسطین به حرکت درآید. به همین خاطر در هفته‌های اخیر شاهد تجمعات اعتراضی مردم سراسر دنیا در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی و حمایت از مردم فلسطین بودیم. مردم فرانسه، انگلیس، ایتالیا، دانمارک و حتی آمریکا با انتقاد از مواضع حمایتی دولت‌های متبوع خود، خواستار توقف ماشین کشتار اسرائیل در غزه هستند. در چنین شرایطی اما جریان اپوزیسیون ایرانی بیش از هر زمان دیگری بر وابستگی به صهیونیست‌ها و البته بی‌وطنی خود تاکید دارد.

در حالی که دنیا نظاره‌گر جنایات ضدبشری اسرائیل در غزه است، گروه‌های ضدایرانی خواستار حمله نظامی اسرائیل و آمریکا به ایران هستند.

سردمدار این گروه‌ها سلطنت‌طلبانی هستند که همچنان رویای بازگشت نظام سلطنتی- دیکتاتوری به ایران، با پادشاهی ربع پهلوی را در سر دارند. اگرچه از همان روزهای ابتدایی پس از عملیات توفان الاقصای گروه‌های مقاومت فلسطین علیه اشغالگران صهیونیست، گروه‌های اپوزیسیون، بویژه سلطنت‌طلبان با معرفی جمهوری اسلامی به عنوان حامی اصلی مقاومت فلسطین، خواستار اقدام تلافی‌جویانه اسرائیل علیه ایران شدند اما در روزهای اخیر دیکتاتورزاده پهلوی با حضور در شبکه‌ها و رسانه‌های خبری ضدایرانی، آمریکا و کشورهای غربی را به حمله نظامی به ایران فرا می‌خواند. رضا پهلوی نه در لفافه که به صورت آشکار و مستقیم، از رژیم صهیونیستی، آمریکا و دولت‌های غربی می‌خواهد اگر به دنبال پایان دادن به عملیات‌ها و اقدامات گروه‌های مقاومت علیه رژیم اشغالگر فلسطین هستند، نوک پیکان اقدامات نظامی خود را به سمت ایران نشانه بگیرند.

او پا را فراتر از این گذاشته و در راستای تئوریزه کردن حمله نظامی به ایران، با وقاحت تمام، اقدام نظامی غرب علیه کشورمان را به نفع مردم ایران می‌داند و اعلام می‌کند در صورت حمله احتمالی آمریکا، مردم ایران به آزادی خواهند رسید!

نه آمریکا، نه رژیم صهیونیستی و نه حامیان غربی این رژیم کودک‌کش توان حمله به ایران را ندارند. حداقل در عملیات توفان الاقصای مقاومت فلسطین علیه سرزمین‌های اشغالی به همه ثابت شد که اسرائیل حتی توان مقابله با گروه‌های فلسطینی را هم ندارد، چه رسد به آنکه بخواهد دست به اقدام نظامی علیه ایران بزند، آن هم در شرایطی که از حمایت مالی و تسلیحاتی آمریکا و غربی‌ها برخوردار است. آمریکا و دیگر دولت‌های غربی هم نمی‌توانند به انجام حمله نظامی مستقیم به ایران فکر کنند و اساسا به «دعای گربه سیاه باران نمی‌آید».

با این حال، همانقدر که رژیم صهیونیستی با جنایات علیه غزه خوی توحش و ضدبشری خود را به رخ دنیا می‌کشد، اپوزیسیون ایرانی نیز بر طبل بی‌وطنی خود می‌کوبد.