دلخوش کاندید حوزه انتخابی رشت و خمام می شود؟!

آقای دلخوش در رشت و خمام کسی منتظر شما نیست..

شنیده های عجیبی که این روزها به فاصله پنج ماه مانده به انتخابات مهم مجلس در استان گیلان پیچیده است ، ثبت نام کاظم دلخوش(نماینده فعلی شهرستان صومعه سرا) برای حوزه انتخابیه رشت و خمام است ؟! واقعا نمی دانیم تا چه حد ، این موضوع صحت دارد؟ ولی اگر درست باشد باید از دلخوش دلیل و انگیزه اش را سئوال کرد؟

گیلان نوا : شنیده های عجیبی که این روزها به فاصله پنج ماه مانده به انتخابات مهم مجلس در استان گیلان پیچیده است ، ثبت نام کاظم دلخوش(نماینده فعلی شهرستان صومعه سرا) برای حوزه انتخابیه رشت و خمام است ؟! واقعا نمی دانیم تا چه حد ، این موضوع صحت دارد؟ ولی اگر درست باشد باید از دلخوش دلیل و انگیزه اش را سئوال کرد؟

دلخوش که بعد از رای آوردن بصورت ناپلئونی از مجلس رای گرفت که بماند (قرار بود به همراه دو نماینده دیگر اعتبارنامه اش باطل و از نمایندگی عزل شود) وی که سابقه درگیری با نماینده ولی فقیه در گیلان را  هم دارد ، تا همین چند وقت پیش یکی از معترضین قانون بازنشستگی نمایندگانی که چهار دوره کاندید بودند بود و می گفت نماینده ها باید تا ۷۵ الی ۸۰ سالگی نماینده باشند چون تجارب آنها ارزشمند است ! بعد از اینکه این خطر برای دلحوش رفع شد ، حال هوای رشت و خمام کرد و قصد دارد در اسفندماه برای این دو شهر کاندید شود و حتما فکر می کند به خاطر خدمات بسیار بسیار بسیار عالی اش در صومعه سرا و یا محبوبیت بسیار بسیار بسیار خوبش ! مردم رشت و خمام به ایشان رای می دهند و ایشان با اختلاف رای نسبت به نفر دوم از این حوزه انتخابی به مجلس می رود !

جناب آقای دلخوش که تنها هنرت در مجلس مشاعره طنز در مجلس است ، لطفا به بررسی مشکلات حوزه انتخابی خودتان در صومعه سرا مشغول باش ، به فکر مشکلات مردم مظلوم این شهرستان باش و از فکر نماینده شدن در رشت بیرون بیایید ، چون در رشت کسی منتظر شما نیست ، مردم رشت را با نماینده های ناکارآمدشان ، فعلا تا اسفند ماه تنها بگذار ، بعد از آن انشاءلله شایستگانی هستند برای جایگزینی ناکارآمدها .. و قطعا آن شایسته شما نخواهی بود و اگر بودی ، به مردمی که چند دوره به شما رای دادند را رها و به انها پشت نمی کردی…