گل به خودی آرمان

آتش به حاشیه با یک بیانیه / آقای آرمان از شما بعید بود

مطابق رسوم سالهای گذشته در پایان هر سال برای انتخاب جوان برتر توسط دستگاه های اجرایی ، امسال هم این مراسم در استانداری گیلان برگزار گردید.

به گزارش گیلان نوا و به نقل از گیلداد خبر : مطابق رسوم سالهای گذشته در پایان هر سال برای انتخاب جوان برتر توسط دستگاه های اجرایی ، امسال هم این مراسم در استانداری گیلان برگزار گردید و از برخی جوانان شایسته گیلان (که قطعا جای خیلی از شایسته ها خالی بود) تقدیر شد ، که بعد از این مراسم ، حواشی ای شامل آن شد و موضوع این بود که : یک نفر با یک انتقاد که چرا از فلان شخص باید به این دلیل تقدیر شود ، انتقادی را متوجه مسئولین نظارتی استانداری گیلان نمود.

انتقاد منتقد کننده خیلی محترمانه بود ولی بعد از آن رسانه های زرد بی محتوا ، که یک نفر آن سابقه محکومیت به جهت مطالب خود را دارد ، شروع کردند به صغری و کبری چیدن که چرا آن بود و حتما خودش نبود ! تمام این مطالب و حواشی آتشی بود در حال خاموشی ، که یک بیانیه عجیب و غریب از سوی آرمان مدیرکل ورزش و جوانان گیلان ، کاری کرد که اگر کسی نخواست متوجه شود ،چه شده به دنبال ماجرا رفت که واقعا چه شده؟ چه حادثه و اتفاق مثلا کمرشکنی اتفاق افتاده است که مدیرکل ورزش و جوانان در بیانیه خود می گوید : با خاطیان احتمالی برخورد خواهم کرد!

آقای آرمان از شما بعید بود که اینقدر آماتور گونه برخورد کنید و یک موضوع ساده را اینقدر بزرگ جلوه دهید.اصلا از اول مگر کسی از اداره ورزش و جوانان انتقاد کرد که شما دخالت کردید؟
جناب آقای آرمان شما قبل از مدیرکلی یک رزمنده و پاسدار هستید ، چرا احساس می کردید ، چهار تا پیچ و رسانه زرد موقعیت شما را نزد استاندار مخدوش کردند؟! اصلا شما از اصل قضیه با خبر بودید؟

یک سامانه ای تعریف شده بود که هر جوانی تمایل داشت می توانست رزومه خود را در آنجا بارگذاری کند و تعدادی از دستگاه های اجرایی هم بعنوان داور این رزومه ها را بررسی ، انتخاب و به استانداری گیلان معرفی نمودند ، تمام.

حال اگر حراست استانداری در استعلامات افراد ضعیف عمل کرد ، فقط و فقط باید از مدیرکل محترم حراست استانداری گیلان سئوال پرسید که چرا ضعیف عمل کرد؟
این موضوع چه ربطی به اداره کل ورزش و جوانان داشت شما دخالت کردید؟ و با افراد مقصر برخورد ؟!

جناب آقای آرمان ، اولا این مراسم در اداره کل ورزش و جوانان برگزار نشده بود که شما بیانیه دادید، ثانیا داورانی که میخواستند افراد را انتخاب کنند ، آیا علم غیب داشتند که یک شخصی در گذشته استوری بر علیه نظام و انقلاب گذاشته است؟!
آقای آرمان از شما بعید بود با کدام خاطی میخواهید برخورد کنید؟! با نگهبان مجموعه ورزشی عضدی ؟ با آبدارچی امور جوانان؟ با کارشناسان و معاون جوانان، که با کمترین حقوق و امکانات بیشترین بازدهی را نسبت به معاونین دولت گذشته داشتند؟ یا…؟ با چه کسی میخواهید برخورد کنید ؟ دقیق پاسخ دهید آیا این افراد باید می دانستند که این شخص قبلا استوری گذاشته بود؟ و یا نه قبلا نهادهای امنیتی به امور جوانان بابت این شخص نامه نگاری کرده بودند و هشدار داده بودند؟ قطعا خیر..

جناب آقای آرمان نیروهای جوان و انقلابی از شما یک انتظار ویژه دارند و آن این است که تحت تاثیر برخی موجها قرار نگیرید و همچنین بدانید ، برخی افراد در معاونت امور جوانان ، خط قرمز جوانان انقلابی و جهادی هستند ، گفتیم تا بدانید