دکتر محمدرضا زیبایی در جمع خبرنگاران

دکتر زیبایی :همگرایی وکلای مجلس برای برون رفت از ضعف ها لازم است

دکتر محمدرضا زیبایی استاد کارآفرین و نخبه دانشگاهی در نشست خبری با رسانه ها ضمن تاکید بر اهمیت حضور پای صندوق های رای اظهار کرد : برای من مهم نیست که کاندیدی که وارد انتخابات شده از کدام حزب ....

به گزارش گیلان نوا : دکتر محمدرضا زیبایی استاد کارآفرین و نخبه دانشگاهی در نشست خبری با رسانه ها ضمن تاکید بر اهمیت حضور پای صندوق های رای اظهار کرد : برای من مهم نیست که کاندیدی که وارد انتخابات شده از کدام حزب و یا گروه است بلکه هر شخصی که برای این کشور مفید باشد و بتواند کاری انجام دهد برای او ارزش قائل هستم و دستانش را می بوسم .

وی افزود : سیاست های راهبردی گیلان به شکلی است که استان محروم واقع شده و به لحاظ زیر ساختی نسبت به استان های دیگر بسیار ضعیف هستیم .

این استاد دانشگاه شهر رشت را دارای کمبودها و ضعف های زیادی اعلام کرد و گفت : در بسیار از حوزه ها رشت بسیار ضعیف است در حوزه ورزش ، زیست محطیی ترافیک شهری و… دارای مشکلات و ضعف هایی زیادی در این شهر هستیم که با همگرایی وکلای مجلس گیلان و شهر رشت می توانیم این ضعف ها را رفع نماییم و اگر جز این باشد نمایندگان به تنهایی نمی توانند برای استان و رشت اقدامی انجام دهند که برای آینده موثر باشد .

دکتر زیبایی در ادامه رایگان شدن درمان توسط نمایندگان مجلس را امری لازم دانست و گفت : در بسیاری از کشورها با مالیات گرفتن از همه اقشار درمان را به شکل رایگان ارائه می دهند تا همه مردم در حوزه سلامت بی دغدغه مالی بتوانند به سلامت برگردند در صورتی که در کشورمان اگر کسی دچار بیماری گردد در بسیاری از موارد حاد به دلیل هزینه های بسیار درمان با مشکلاتی مواجه خواهد بود.

وی افزود : اشتغال و تورم مواردی هستند که امروزه جامعه ما را به خود درگیر کرده و برای حل این موارد نیاز به متخصصان اقتصاداریم که بتوانند برای آن راهکار های مفید را به کار گیرند تا رونق اقتصادی صورت گیرد