شهردار رشت:

برندسازی رشت با اقدامات فرهنگی و آموزشی صورت می‌گیرد

گیلان نوا؛ شهردار رشت با بیان اینکه برند سازی این شهر با اقدامات فرهنگی و آموزشی صورت می‌گیرد، گفت: برند سازی شهر رشت با عناوین و جذابیت‌های ارزشمندی که دارد در اولویت است.

رحیم شوقی بعدازظهر پنجشنبه در همایش دومین سالانه رشت شهر خلاق خوراک شناسی، اظهار کرد: رشت شهر اولین‌ها است و صحبت درباره این شهر با چنین عنوان‌های درخشانی مایه مباهات است و رشت به واسطه همین افتخارات به شهر اولین‌ها معروف شده است.

وی با اشاره به ثبت رشت به عنوان شهر خلاق خوراک یونسکو در سال ۹۴ افزود: به عنوان مدیران شهری در تلاشیم تا شهروندان از این برند به خوبی بهره مند شوند.

شهردار رشت با تاکید بر اینکه عنوان‌های دیگر شهر رشت همچون شهر بیدار، شهر شب‌های روشن در سرزندگی و نشاط این شهر بسیار حائز اهمیت است، تصریح کرد: به واسطه همین عناوین رشت در هر ایامی پذیرای گردشگران فراوانی از اقصی نقاط کشور و حتی جهان است.

شوقی با بیان اینکه برند سازی رشت با اقدامات فرهنگی و آموزشی صورت می‌گیرد، گفت: رشت در سال جاری با رویدادهای مهم مواجه است که یکی از آنها برگزاری مسابقات بین المللی شطرنج است و همچنین با بهره مندی از ظرفیت رسانه‌های این شهر، برنامه‌های مختلف دیگری را نیز در دست اجرا داریم.